Blog LIDERPLAST – BASTION

Tamplarie Veka

Conform ediției de mai, a revistei Business Construct, în primele trei luni din 2015 vânzările de tâmplărie termoizolantă, cunoscută sub denumirea de termopan au înregistrat o evoluție pozitivă în linie cu alte piețe din industria de materiale de construcții.

Alexandru Oancea, marketing manager al furnizorului de profile PVC VEKA România, subsidiara locală a grupului german cu același nume indică, faptul că, începutul anului 2015 a adus o ameliorare la nivelul întregii piețe. În această direcție se poate vorbi despre o ușoară creștere a vânzărilor înregistrată în primul trimestru. Totuși, sezonalitatea caracteristică pieței pe care activează VEKA împiedică emiterea unor estimări ferme cu privire la evoluția acestui an. Există perioade de vârf, în care se preconizează creșteri ale vânzărilor mai mari decât în restul anului, iar din acest considerent echipa VEKA este optimistă și încrezătoare într-o direcție pozitivă a lucrurilor.

Totodată, reprezentantul VEKA mai susține, că exportul a reprezentat cel mai relevant element care a impulsionat evoluția ușoară a vânzărilor la începutul lui 2015 pentru tâmplăria termoizolantă.

Chiar dacă este prea devreme pentru prognoze în privința evoluției pieței la nivelul întregului an, Oancea a afirmat faptul că, totuși există o serie de oportunități favorabile, generate în special de segmentul reabilitărilor termice.

Potrivit datelor anunțate la sfârșitul lunii ianuarie, subsidiara din România a producătorului german VEKA a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri în creștere față de 2013.

De asemenea, producătorul german de sisteme de profile din PVC pentru uși, ferestre și rulouri a finalizat în vara anului trecut preluarea concurentului său GEALAN, prezent pe piața din România prin subsidiara GEALAN România.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *